Administratief Medewerker Inkoop

Management & OfficeRegio Dordrecht€ 3000-3500 Highlights –    Salaris tot € 3.500,-; –    Werken in een dynamische omgeving met diverse verantwoordelijkheden; –    25 vakantiedagen en 13 adv dagen bij fulltime dienstverband. Opdrachtgever Onze opdrachtgever is een specialist binnen de technische dienstverlening met een focus op infrastructuurprojecten. Als marktleider in duurzame oplossingen werken zij […]

Lees meer
  • Management & Office
  • Regio Dordrecht
  • € 3000-3500

Highlights

–    Salaris tot € 3.500,-;
–    Werken in een dynamische omgeving met diverse verantwoordelijkheden;
–    25 vakantiedagen en 13 adv dagen bij fulltime dienstverband.

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een specialist binnen de technische dienstverlening met een focus op infrastructuurprojecten. Als marktleider in duurzame oplossingen werken zij aan innovatieve projecten binnen de infrastructuur, zoals tunnels, bruggen en energievoorzieningen. De bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door samenwerking, innovatie en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling. Binnen deze organisatie krijg je de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan projecten die impact hebben op de samenleving en de toekomst van infrastructuur.

Wat ga jij doen

Als Administratief Medewerker Inkoop ben je verantwoordelijk voor diverse operationele inkoopwerkzaamheden, het beheer van inleenprocessen en financiële ondersteuning. Je bent een belangrijke schakel in het stroomlijnen van administratieve processen binnen het inkoop- en inleenproces.

Een greep uit jouw werkzaamheden

– Inkoop: Verwerken van inkooporders, aanspreekpunt voor ATB’ers en werkvoorbereiders, bewaken van levertijden en coördineren van facturen op basis van prijsverschillen via Basware;
– Inleen: Toetsen van aanvragen voor nieuwe leveranciers, beheer van het Informatie Systeem Toeleveranciers (For Suppliers), en verwerken van nieuwe inleenmedewerkers en verlengingen in SAP;
– Financiële ondersteuning: Bijhouden van urenadministratie, boeken en controleren van declaraties, facturatie, en opstellen van rapportages zoals GOFO.

Jouw verantwoordelijkheden

–     Zorgdragen voor een correcte en efficiënte orderflow in SAP;
–    Opvragen en verwerken van prijslijsten bij leveranciers;
–    Controleren en beheren van gegevens in leveranciersportalen;
–    Coördineren en opvolgen van financiële processen, zoals het bijwerken van SAP-upload sheets en het plannen van waarden in SAP.

Wat wij zoeken

–    Ervaring met SAP is een pré, bij voorkeur met de modules MM, FI en CO;
–    Ervaring met inkoop- en inleenprocessen is een pré;
–    Sterke administratieve en organisatorische vaardigheden;
–    Proactieve werkhouding en oog voor detail;
–    Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.

Wat wij bieden

–    Salaris tussen €2.800 en €3.500 bruto per maand;
–    Flexibele werktijden voor een goede werk-privébalans;
–    Werken in een informele en professionele werkomgeving;
–    Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, inclusief training in SAP;
–    25 vakantiedagen en 13 adv dagen;
–    Contract van 32 uur per week.

Hebben wij jou weten te enthousiasmeren?

Voor meer informatie over de vacature Administratief medewerker inkoop kun je contact opnemen met Monique op telefoonnummer: 06-15261821 of via e-mail: monique.dejong@comaen.nl.

Whatsappen voor meer informatie?

Stuur mij geheel vrijblijvend een bericht op het bovenstaande nummer.

Solliciteren

Het is ook mogelijk om zonder cv en motivatie te solliciteren.

Attach a resume file. Accepted file types are DOC, DOCX, PDF, HTML, TXT.

Velden met een * zijn verplicht

We are uploading your application. It may take a few moments to read your resume. Please wait!

Solliciteer direct
Sluiten
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to our use of cookies.

Sign in

Sign Up

Forgotten Password

Job Quick Search

Share

Solliciteer