Financieel Administratief Medewerker / Office Manager
Management & OfficeRegio Amsterdam€ 3500-4000 Highlights – Salaris tot €4.200,- bruto per maand (o.b.v. fulltime), afhankelijk van ervaring; – Afwisselende functie bij een dynamische werkgever met collegiale werksfeer en ruimte voor ontwikkeling; – Parttime functie (3 tot 4 dagen). Wat ga jij doen Als Financieel Administratief Medewerker / Office Manager vervul je een gecombineerde rol binnen een […]
Lees meerHighlights
– Afwisselende functie bij een dynamische werkgever met collegiale werksfeer en ruimte voor ontwikkeling;
– Parttime functie (3 tot 4 dagen).
Wat ga jij doen
Als Financieel Administratief Medewerker / Office Manager vervul je een gecombineerde rol binnen een multidisciplinair ingenieursbureau. Je draagt bij aan het succesvol realiseren van technische projecten voor een van de grootste maatschappijen van Nederland. In het administratieve gedeelte ben je verantwoordelijk voor het uitsturen van urenrapportages, het opvolgen van retourzendingen, het beantwoorden van klantvragen en de voorbereiding van facturatie. Dit alles in nauwe samenwerking met projectleiders, de financiële afdeling en de PMO-afdeling van de klant. Als Office Manager zorg je dat het kantoor goed functioneert en representatief is. Je organiseert bijeenkomsten, ontvangt gasten en ondersteunt het team bij operationele werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt op de locatie en werkt minimaal drie dagen per week op locatie.
Jouw verantwoordelijkheden
– Verzenden, opvolgen en verwerken van urenrapportages en bijbehorende facturatie;
– Fungeren als schakel tussen projectmanagement, financiële afdeling en klant;
– Ondersteunen van vergaderingen en ontvangst van klanten op locatie;
– Zorgen voor een representatieve kantooromgeving en algemene ondersteuning;
– Actief bijdragen aan procesoptimalisatie en administratieve nauwkeurigheid.
Wat wij bieden
– Salaris tot €4.200,- bruto per maand, afhankelijk van kennis en ervaring;
– Minimaal 31 vakantiedagen op basis van fulltime dienstverband;
– Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in je functie;
– 30 vakantiedagen;
– Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
– Werken in een familiaire, toegankelijke organisatie met technische focus;
– Werken aan projecten op een unieke locatie met maatschappelijke impact.
Wat wij zoeken
– Minimaal mbo of hbo werk- en denkniveau;
– Ervaring in financiële administratie én office management;
– Affiniteit met een technische werkomgeving is een pré;
– Je bent proactief, nauwkeurig en beschikt over organisatiesensitiviteit;
– Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
– Kennis van MS Office (Word, Excel, Outlook);
– In het bezit van VCA VOL of bereid deze op korte termijn te halen;
– Bereidheid om minimaal 3 dagen per week op locatie aanwezig te zijn.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een multidisciplinair ingenieursbureau actief op Schiphol, gespecialiseerd in de bouw, verbouw en renovatie van complexe technische installaties en gebouwen. De organisatie kenmerkt zich door een open, collegiale cultuur waarin samenwerking en kwaliteit centraal staan. Je werkt samen met ervaren specialisten aan projecten met directe impact op de luchtvaartsector.
Heb ik jou weten te enthousiasmeren?
Voor meer informatie over de vacature Financieel Administratief Medewerker / Office Manager kan je contact opnemen met Monique de Jong op telefoonnummer: 06-15261821 of via e-mail: monique.dejong@comaen.nl. Whatsappen voor meer informatie? Stuur mij geheel vrijblijvend een bericht op het bovenstaande nummer.
Waarom anderen jou voorgingen in het werken via Comaen
Bekijk dan hier ons YouTube kanaal of lees de beoordelingen van andere engineers op comaen.nl/reviews.
Share
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Tumblr
WhatsApp
VK
Mail